יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

החודש החולף: אוקטובר 2010


במרכז העניינים:
החלטות.
הציון שקיבלתי במבחן השפה לא הספיק לי ע"מ להתקבל לחוג לספרות גרמנית. אני חייבת לזכור לא לכוון גבוה מדי, בפעם הבאה, אלא למטרה יותר ריאלית.
זה בשילוב עוד כמה דברים עזרו לנו להחליט לחזור לישראל.
לצערנו, כפי שהתברר לנו אתמול, החזרה לא תהיה כמו שתכננו, אלא אחרת לגמרי. אני מקווה שלפחות הצלחתי להצחיק קצת את אלוהים עם התכניות שלי.

והיה גם סתיו. רשמית עדיין סתיו, אבל רוב העלים כבר נשרו והתחילה תקופת האפור והרטוב, ימים שלמים של גשם דקיק, כזה שלא מחייב ממש מטריה, אבל מציק במשקפיים.
בקרוב אני אעלה תמונות.

איפה הייתי ומה עשיתי
גם החודש, בעיקר בבית מנסים להתמודד עם ההשלכות ולהתכונן לעתיד בצורה הכי טובה שאפשר.

ספרים
קורות הציפור המכנית - ספר מוזר לחלוטין בעיני, לא יודעת אם אני אקרא עוד ספר של מורוקמי בקרוב.

ארץ פרומה - כריסטיאן קראכט, גם הספר הזה לא עשה לי את זה, היה טרחני בעיני.

מוזיקת המקרה - פול אוסטר, אני מאוהדי פול אוסטר וזה ספר די ישן שלו שאיכשהו עד עכשיו עדיין לא קראתי. לטעמי, יש הרבה נקודות דמיון ל'בלתי נראה', הספר האחרון שלו, אולי אם הייתי קוראת כרונולוגית ובזמן הנכון הדימיון הזה לא היה פוגע לי בחווית הקריאה.

הדלת - מגדה סאבו, מסוג הספרים שאני תמיד רוצה 'לנער' את הגיבורה שתקח את עצמה בידיים. לא ספר רע, אבל אם לא הייתי מקבלת ממכרה לא הייתי קוראת (הוא שכב אצלי כמעט שנתיים על המדף)

אורה הכפולה - אריך קסטנר, והפעם בגרמנית.


תכניות לחודש נובמבר
להגיע לישראל ולהתחיל מחדש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner