יום ראשון, 25 באפריל 2010

מספרים

אין ספור פרחים

יעל איתגרה אותי עם פוסט מספרים, אז הנה כמה מספרים חשובים או לא, מעניינים או לא מחיי:

בגיל 6 עברתי מבית הילדים לבית של ההורים, 11 שנים אח"כ עזבתי את בית ההורים ל'נעורים' (טוב, ככה היה פעם בקיבוץ), מאז חזרתי לגור אצל ההורים רק לפני ואחרי הנסיעה לאוסטרליה וממש טיפונת לפני המעבר לגרמניה.

60 מ"ר היה גודל הבית של הורי. היה, כי בימים אלו הוא משתפץ וגדל.

יש לי 3 אחיות (כן כן, אנחנו רק בנות) ואני הבכורה. אם אתם זוכרים את הנתון מהשורה הקודמת, אז באמת אל תשאלו איך 4 בנות גרות בחדר אחד (מסתבר שזה אפשרי למרות שאנחנו לא ממש מצליחות לזכור איך נכנסנו לשם) וכמה בגדים ובלאגן זה אומר.

5 דירות עברתי בקיבוץ, 7 דירות עברתי בת"א (לא כולל 3 זמניות) ועוד אחת ברמת גן.

בגיל 30 התחלתי לצאת עם האיש שלצידי ואף התאהבתי בו עד מעל הראש.

12 שנים הוא פער הגילאים ביני ובין האיש. אותו הפער שהיה בין בין הוריו המנוחים ובין סבי ז"ל וסבתי שתחיה.

21 חודשים עבדתי בסטארבקס מהקורס העתודה שהיה הקורס הראשון ועד ספירת המלאי הסופית של סגירת הסניף ב31
 מרץ 2003. אולי סטארבקס לא נחשב לקפה הכי טוב, ונחשב כסמל להשתלטות הגלובליזציה, אבל במקום שהקפה בו כל כך גרוע, וכן, הקפה בגרמניה דלוח (שלב אחד בלבד מעבר לקפה-מכונות-בתי חולים ב99.9 אחוז מהמקרים) גם הקפה של סטארבקס הוא סוג של נחמה.

ב21 ביוני 2003 טסתי לאוסטרליה, 4 שנים אח"כ באותו התאריך טסתי לגרמניה.

בינתיים צברתי 4  אשרות שהיה בגרמניה בדרכון שלי.

11 חודשים טיילתי באוסטרליה ואח"כ עוד 3 שבועות בתאילנד.

עד כה ביקרתי ב7 מדינות ב4 יבשות ויש עוד המון המון מקומות שאני רוצה להיות בהם, צרפת וספרד חולקות את המקום הראשון כרגע.

128 הוא מספר הספרים בto read list שלי נכון להיום. זה לא אומר שהם מחכים על המדף זה רק אומר שיום יבוא ואני אקרא אותם.

ואנקדוטה לסיום, בגרמנית סופרים 'הפוך' קודם אחדות ואח"כ עשרות, למשל 22 = שתיים ועשרים. זה יכול להיות כל כך מבלבל.

אני מתכבדת להעביר את השרביט למיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner