יום שבת, 2 באפריל 2011

החודש החולף: מרץ 2011

ימי חורף אחרונים באזורינו
בדיוק נפער פתח בעננים לקרן שמש מעל החרמון הלבן

במרכז העניינים
מחפשת עבודה. זה אומר שחלק נכבד מהזמן החודש ביליתי בנסיעות למרכז ותודה לאחותי על האירוח הלבבי :-)
נתקלתי בשאלות שלא יאומנו (למשל על תכניות הילודה שלי), בזבזתי הרבה זמן וכסף על נסיעות ועדיין לא מצאתי את העבודה שאני רוצה בשבילי לשנים הקרובות. את אלו שרצו אותי, אני לא רציתי. עבודות שהיו מלהיבות אותי לפני כמה שנים, כבר לא עושות לי את זה היום. אני רוצה עבודה שלא תגזול ממני את כל החיים (כמו זו האחרונה למשל) ושתשאיר לי זמן לחיי פנאי, זוגיות ואף משפחה אם מסתכלים בראייה ארוכת טווח.
הנסיעות לת"א מאפשרות לי גם מפגשים עם שתיים מאחיותיי ועם חברות וזה כיף גדול.
את החודש סיימתי בהתקררות רצינית ובעייפות טוטלית וגם בקבלת החלטה שלילית לגבי מקום עבודה שרצה אותי וגרמה לי להבין יותר מה אני רוצה ממקום העבודה העתידי שלי.
לפי הרופא שניתח את האיש, סיכוי טוב שבביקורת הבאה, מיד אחרי פסח, יקבע תור לניתוח להוצאת הברזלים. האיש כבר מתכונן לחיים שאחרי באימוני פיזיותרפיה מפרכים.
הרבה ביורוקרטיה היתה גם החודש, כמויות הטפסים שמילאנו שוות ערך ליער גשם לא קטן. אני מקווה שיצא מזה משהו.
לפני כמה ימים הדיסק און קי שלי עליו שמורים כ15 ג'יגה עם תמונות, שירים ומסמכים חשובים ושקניתי במיטב כספי שבק חיים וכרגע אני מנסה לשחזר דברים. הסטיק הזה הוא הגיבוי להמון חומר. חלק ממנו שמור על הזיכרון החיצוני שפחות נגיש כרגע, מה שאומר שלרוב מה שנכנס לשם אחרי שחזרנו לישראל, אין גיבוי וזה עצוב כי היו שם תמונות נהדרות ורשימת הספרים שלי שמכילה את כל הספרים שקראתי בשלוש השנים האחרונות פלוס הto read list שלי ושנעלמה. מבאס.

היה גם פורים, שלא ממש חגגתי, אבל כן החלפנו בין כמה חברות משלוחי מנות, זה השווה מאד שקיבלתי ממדריד

וזאת התחפושת הכי שווה שראיתי השנה


ספרים
בתו של שומר הזיכרון - שיעמם אותי נורא, דילגתי לסוף וגם אותו לא קראתי עד הסוף.
ערבים רוקדים - סייד קשוע. אוהבת את סייד קשוע וגם את הספר הזה שרציתי מזמן לקרוא (בקרוב הסרט)
P.S I Love you - ספר בנות חביב שקראתי באנגלית בכדי לתרגל את האנגלית החלודה שלי.

סרטים
נאום המלך - סרט טוב עם שחקנים טובים שאני אוהבת
ראינו גם את כל העונה החמישית של 'איך פגשתי את אמא', כרגיל קורעת מצחוק, בפרק שאמא שלו מתחתנת הייתי על הרצפה מרוב צחוק, אבל גם גורמת לפעמים לחשוב. (העונה ה6 היתה על הסטיק, אגב)

תכניות לעתיד
אין הרבה שינוי מחודש קודם :-)
למצוא עבודה טובה ומתגמלת בשבילי
לפתור עניינים ביורוקרטיים
להפגש עם חברות
לסדר כל מיני דברים בבית וכאלו שמאוחסנים כבר שנים אצל ההורים שלי.
לעבור את פסח בשלום

עוד תמונה שניצלה במקרה מימי החורף האחרונים בנחל ליד הקיבוץ

תגובה 1:

  1. כדאי לך מאוד מאוד מאוד לראות את הסרט PS I LOVE YOU, הסרט היחיד אי פעם שגרם לי לבכות, ואני בכלל בן!
    חבל שבסוף הסרט לא ראינו אותה מתחתנת, אבל לא נורא.

    השבמחק

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner