יום שבת, 3 ביולי 2010

החודש החולף: יוני 2010

במרכז העניינים:
חם חם וכדורגל גם.
שבועיים (או שלושה) קיציים במיוחד עוברים עלינו, עם שיא של 37 מעלות. אם זוכרים שרוב המקומות (ובעיקר הרכבת התחתית) לא ממוזגים, מגיעים למסקנה שחם נורא, אבל אחרי החורף הנוראי אני לא מתלוננת.
היום גרמניה כיסחה את ארגנטינה ברבע גמר המונדיאל, שבוע שעבר את אנגליה והיד עוד נטויה. למרות שכדורגל לא ממש מעניין אותי מצאתי את עצמי לא רק מכירה את שמות שחקני הנבחרת אלא אפילו יושבת לראות משחק שלם תוך כדי עידוד פעיל ונלהב. קל לנחש שהרחובות מלאים באוהדים, בכל בית קפה/פאב/מסעדה מקרינים את המשחק ויש גם זיקוקים. חגיגה אמיתית.
התלבטויות ותהיות בנוגע למה אני רוצה לעשות ולהיות כשאני אהיה גדולה. כלומר - עכשיו.


איפה הייתי ומה עשיתי:
נסיעה זריזה ללונבורג לסדר ביורוקרטיות (אנחנו עדיין רשומים כתושבים שם). נסיעה נוספת צפויה בשבועות הקרובים. כל פעם מחדש אני מתפעלת כמה העיר הזאת יפה.
אירועי הגאווה בברלין - בסופ"ש שלפני המצעד היה בשכונה פסטיבל רחוב שנמשך יומיים. השכונה שלנו (נולנדורף בשונברג) היא שכונת הקהילה הוותיקה והפסטיבל הזה נערך כבר די הרבה שנים. חוץ מבמות מוזיקה היו גם בירה ונקניקיות  כמו בכל פסטיבל גרמני שמכבד את עצמו.
המצעד עצמו עבר כאמור לידינו, הלכתי לחוות קצת את האווירה והמצעד. פשוט מקסים לראות אנשים מכל הגילאים, שכבות האוכלוסיה וכל מה שתרצו באים לתמוך ולהשתתף באירוע.
וגם, חברות שהכרתי דרך פורום אינטרנטי הגיעו לביקור בברלין והיה כיף להיפגש פנים אל פנים.

ספרים שקראתי החודש:
אפילו יותר חלש מהחודש הקודם
בלתי נראה - פול אוסטר, קראתי באנגלית (כל הכבוד לי) ולקח לי קצת זמן. קשה לי להגיד משהו רע על הספרים של פול אוסטר, אבל נראה שהיו לו כמה סיפורים שהוא חיבר לספר אחד. אולי אני אכתוב על זה רשומה נפרדת.
ספלמן חקירות - ליסה לוץ, רומן מתח, ספר בנות חביב לסוגו שקראתי ביום שבת אחד.
העולם, קצת אחר כך - אמיר גוטפרוינד, הגעתי בערך לעמוד 100 ואני על סף נטישה, לא ברור לי אם יש פואנטה, גיבורים ובכלל מה קורה שם.

סרטים:
גראן טורינו - של קלינט איסטווד. סרט גאוני. כל הסופרלטיבים שאפשר לתת מגיעים לו. פשוט נהדר.
בת בולין האחרת - סרט שנעשה על פי ספר באותו השם על הנרי השמיני ובנות בולין. היה לי מוזר שהספר מתיימר להיות נאמן לעובדות היסטוריות אבל הסרט לא ממש נאמן לספר. בכל מקרה סרט חביב. סקארלט ג'והנסון מתחילה לעצבן אותי עם עיני העגל שלה. בישראל הוא הופץ בשם 'נערת בולין האחרת' ובגרמניה בשם 'האחות של המלכה'. מבין שניהם אהבתי יותר את הספר.
דארג'לינג אקספרס - שלושה אחים בחיפוש אחר אמם בהודו.
אננס אקספרס - אין קשר בין שני הסרטים האחרונים פרט לשם ולכך ששניהם גרועים באותה המידה וכנראה מיועדים לבחורים סטלנים מתחת לגיל 30.

תכניות לחודש יולי:
חתימה על חוזה ומעבר דירה
ביקור של חברה מישראל
ביורוקרטיות ועוד ביורוקרטיות - בסוף יהיה טוב
לבקר לפחות בתערוכה אחת
להנות מהקיץ

ההורים שלי חוגגים היום 36 שנות נישואין, הזדמנות לאחל להם עוד הרבה שנים מאושרות ביחד בבית המשופץ
אוהבת המון
אם לא זר פרחים לפחות אחד מהגינה של ההורים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner