יום שלישי, 27 ביולי 2010

כמעט בבית


לעבור דירה זה לא פשוט.
לא בשבילי בכל מקרה.
הפעם לקחנו מובילים שיעבירו לנו את הארגזים מהדירה הישנה לחדשה, ארזנו די מהר ושלב המעבר עצמו היה די קל, למען האמת.
שלב הפריקה וההסתגלות לדירה החדשה עדיין נמשך...
את הדירה הנוכחית שכרנו לשנה ממישהי שהחליטה לעבור לשנה לישראל עם שני ילדיה. כמו שסיכמנו קיבלנו את הדירה מרוהטת לחלוטין. מרוהטת מדי הייתי אומרת ורוב הריהוט לא תואם את טעמי האישי (צהוב/כתום/חום אינם נכללים בפלטת הצבעים האהובה עלי).
אחרי שהכנסנו יותר מעשרה זרים של פרחים מפלסטיק לארון ועוד כל מיני חפצי נוי (מהסוג שתמיד שאלתם את עצמכם, מי קונה את את הדברים האלו) יכולנו להתחיל לסדר את החפצים שלנו, שמאד מתקשים למצוא את מקומם הנכון :-)
אני לא אעיק בתיאורים מציקים, גם ככה האיש כבר העיר שמאד קשה לי להיות מרוצה, לאור כל הקיטורים שלי על מצב הדירה. אני רק אגיד שאני גירדתי מסטיקים מרצפת העץ (= אי אפשר לשטוף עם הרבה מים וסבון) והוא שפשף את הרצפות בחדר האמבטיה (כן, על הברכיים עם מברשת :-).
ארגזים בסלון והצצה לחפצי הנוי 
אני חושבת שהקושי העיקרי שלי הוא שמאד רציתי דירה 'משלנו' עם ריהוט שאנחנו נבחר, בשכונה שקטה עם אופי 'שכונתי' ובפועל הדירה הזו רחוקה להיות מדירת החלומות שלי.

אבל, לדירה יש גם כמה יתרונות חשובים,
היא גדולה ומוארת ויש מרפסת קטנה ומקורה שנעים לשבת בה.
במקום שכנים בתחתונים מול העיניים יש מרחב אורבני שכולל מגרש חנייה (שנמצא קומה וחצי מתחתינו ולכן לא רואים ולא שומעים) וקצת רחוק יותר בית מלון (שוב, לא רואים ולא שומעים).
יש 3 תחנות רכבת קרובות וחדר הכושר שלי נמצא פחות מ10 דקות הליכה מכאן.
עוד יתרון הוא הקרבה לקהילה היהודית, יש בית כנסת קרוב, חנות כשרה ועל הרבה מהדירות יש מזוזות ושלטים בעברית, אז אולי זה יהיה כרטיס הכניסה שלנו לקהילה.
היא יותר גדולה ויותר זולה מהדירה הקודמת והיא הפתרון הטוב ביותר לתקופה הנוכחית בחיינו.
סוף סוף רואים שקיעה בברלין
לאט לאט הדירה מתחילה לקבל צורה של בית, כמה טיולים לאיקאה, שטראוסButlers ועוד כמה חנויות בסגנון בוודאי יעזרו בעניין ובלי לשים לב היא תהפוך להיות הבית שלנו.


4 תגובות:

  1. רק הערה אחת - זה לא שהריהוט לא לטעמך, הוא לא לטעמו של מי שיש לו טעם.
    אבל אני סומכת עלייך שבסוף תצליחי להתגבר גם על הספה החלודה.
    העיקר שיש קוטג' מתחת לבית!

    השבמחק
  2. זו רק דירה שכורה, כשנקנה נחפש בית חלומות, בינתיים מסתפקים במה שיש.
    היידי, שיש לה בעל בית אירני, עם כל מה שכרוך בכך

    השבמחק
  3. ענת, אמנם הספה מכוערת אבל לפחות היא נוחה.
    הגנים העירקיים בשילוב עם ניסיון בדירות תל אביביות עוזרים לי להתגבר על עיצוב הפנים של הדירה :-)
    וחוץ מזה היא כבר בכתה לפיטר על הריהוט ומצב הדירה שהיא שכרה ברמת גן ואני מעדיפה לבכות בברלין מאשר ברח' הרצל ברמת גן.

    השבמחק
  4. נו, שיהיה במזל ובהצלחה. מלח בפינות שפכתם?
    דניאל

    השבמחק

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner