יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

החודש החולף: יולי 2010

במרכז העניינים:
עברנו דירה, רק כמה רחובות מערבה אבל אוירה שונה לחלוטין. אנחנו עדיין בשלבי הסתגלות והכרת הסביבה ויש עוד הרבה לעשות כאן, אבל בסה"כ נעים לנו כאן.
המונדיאל נראה כמו משהו מהעבר הרחוק, בעיקר לאור כך שגרמניה לא הגיעה לגמר. את הכדורגל החליפו הטור דה פרנס, אליפות אירופה באתלטיקה, ווימבלדון וכמובן מירוץ פורמולה1. אין מה להגיד, האיש חושף אותי להרבה ספורט.
חצי חודש היה חם ולוהט, בהתחשב בעובדה שאין כאן מזגנים כל נסיעה בתחבורה הציבורית היתה סיוט, החצי השני של החודש היה ידידותי ומי יודע מה יהיה באוגוסט?
חברה מישראל ביקרה בברלין והיה מאד כיף לבלות איתה ולפגוש את אחיה שגם גר בברלין.
שתי חברות, שאחת מהן הכרתי עד עכשיו רק במימד הווירטואלי, הגיעו לברלין והיה כיף לפגוש אותן. מסוג הדברים שכ"כ חסרים כאן - לשבת ולצחוק עם חברים בלי לחפש את המילים הנכונות.
15.7 יום קיץ חם (מאד, בערך 35 מעלות) בברלין
איפה הייתי ומה עשיתי
תערוכת קומיקס ושני סרטים דוקומנטריים על ארט ספיגלמן, כתבתי עליהם בבלוג וכתבה שהכנתי בנושא שודרה בקול ברלין.

ספרים
פתאום דפיקה בדלת - אתגר קרת, קיבלתי מתנה מהחברה מישראל ואני נהנית ממנו בטעימות קטנות. אתגר קרת הוא אמן הסיפור הקצר וכל סיפור בורא עולם ומלואו. רשמתי לי לנסות למצוא ספרים שלו שתורגמו לגרמנית, יכול להיות מעניין.
מסעותי עם צ'רלי- ג'ון סטיינבק, ספר שנכתב בראשית שנות ה60 ועדיין אקטואלי. כתיבה מצוינת. קיבלתי אותו בהשאלה מחברה והוא מסוג הספרים שאני רוצה שיהיו בספרייה הפרטית שלי.
אמיל והבלשים - אריך קסטנר, קוראת אותו אחרי הרבה שנים, הפעם בגרמנית. גם את הספר הזה קיבלתי בהשאלה. רובו מתרחש באזור שגרתי בו (ומאד קרוב להיכן שאני גרה כרגע).
על העולם קצת אח"כ ויתרתי מטעמי חוסר עניין, אבל קיבלתי כמה ספרים חדשים בהשאלה מחברה אחרת, אז החודש צפוי להיות פורה.

סרטים
Extactתמצית עם ג'ייסון ביימן (משפחה בהפרעה) ובן אפלק. סרט די גרוע, יותר מדי גברים שמתלבטים על שטויות..
גברים שבוהים בעיזים - סרט חביב ודי מצחיק עם ג'ורג' קלוני, יואן מקגרגור, ג'ף ברידג'ס וקווין ספייסי.
אני עדיין בחיפוש אחר ספריית DVD קרובה אלינו (כנראה שהקודמת היא הקרובה ביותר והיא לא מאד קרובה), מאד אהבתי את הקרבה לספרייה והאפשרות לראות סרטים לעיתים קרובות.

תכניות לחודש אוגוסט
להספיק לתערוכה של פרידה קאלו  שמוצגת בברלין
להשתתף בפסטיבל 'ימי תרבות יהודיים בברלין'
לחגוג את יום ההולדת :-)

וזאת גם ההזדמנות לאחל מזל טוב נשיקות וחיבוקים לאמא שלי ולאחותי שחגגו החודש יום הולדת ♥♥
ציפור גן עדן בגינה של ההורים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner