יום שבת, 2 באוקטובר 2010

החודש החולף: ספטמבר 2010


במרכז העניינים:
*ה*חגים כמובן, אותם חגגנו בשקט בבית, בלי מירוץ המארחים והמתארחים, שיש להודות שהוא קצת חסר לי.
חגגנו יום הולדת לאיש .
המתנה מתוחה לתוצאות המבחן הDSH שעשיתי בתחילת החודש.
הסתיו כאן החל, היו הרבה ימים גשומים ואפורים (מה חדש, בעצם) והעלים משנים את צבעם.
הסוכה בחצר הבניין שלנו
איפה הייתי ומה עשיתי
הייתי בעיקר בבית, למען האמת, וקצת בחדר כושר, מנסה לחזור לשגרת אימונים.
מנסה ללמוד למבחן בע"פ, משום מה לשנינו מוזר לדבר בינינו ביומיום בגרמנית,אז אנחנו משתדלים להקדיש לזה שעה ביום.
בסופ"ש הראשון של החודש ביקרנו ב'שוק הכרמל בברלין' שהאטרקציה המרכזית בו היתה, כאמור, להקת ריקודי העם.
ביום כיפור הייתי בבית הכנסת הספרדי בברלין.
וביום ראשון האחרון יצאתי לצפות ברצים במרתון ברלין.

רוקדים בחצר מרכז הקהילה היהודית 
תמיד מצחיק אותי מחדש לראות כלבים בעגלות (מיוחדות לחיות כמובן) (במרכז היהודי בברלין)
ספרים
לב מתעורר - גייל הראבן, הספר שקראתי ביום כיפור והיה מתאים לו. לא ספר מופת, אבל מאד קריא. עכשיו אני חושבת על זה שכמו בספר 'וודקה ולחם' של מירה מגן, גם כאן יש נטישה ומה קורה למי שנשאר מאחור. בעיני, הספר של מירה מגן יותר טוב.
איזה גבר מקסים - מריאן קייז, ספר בנות חמוד ביותר, ארוך, אבל זורם וקליל, למרות שהוא עוסק בנושא כאוב (אלימות מצד בן הזוג). בכלל, אני אוהבת את מריאן קייז שמצליחה לשלב נושאים לא פשוטים בספרים ששמוגדרים כ'קלילים' אבל בהחלט לא טיפשים או מטופשים (ודוגמאות לכך יש בסיכום החודש שעבר).
אני עדיין עם קורות הציפור המכנית, בשאיפה לסיים אותו השבוע.
*בכל הקישורים יש מלבד כריכה אחורית גם פרק ראשון מהספר.


תכניות לחודש אוקטובר
להתחיל ללמוד?
אני מקווה שבקרוב אני אוכל לדווח על תחילת לימודים, מציאת דירה ואולי עוד כמה שינויים בחיים.
כעיקרון, בחודש הקרוב אמורות להתקבל כמה החלטות בנוגע לעתיד, אבל כבר קרה לנו לא פעם ולא פעמיים שדווקא הדברים החשובים נדחו ונדחו, כך שאני מקווה שבחודש הקרוב עניינים יסגרו, החלטות יתקבלו ונדע איפה אנחנו עומדים.

שיר מקסים ורוני אלטר פשוט מעולה, אפשר לשמוע את האלבום שלה כאן.

2 תגובות:

  1. אוי, קורות הציפור המכנית כולל קטעים מזעזעים בעליל. מאז שקראתי אותו אני מתרחקת ממורקמי, יותר מדי חולני בשבילי

    היידי

    השבמחק
  2. אחרי שסיימתי לקרוא אותו אני יכולה רק להגיד שהוא מוזר ושלא התאהבתי במורקמי כמו אחרים.

    השבמחק

 

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner